Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в нашому магазині. Товар належної якості можна повернути або обміняти на товар інших розмірів, форм, габариту, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем. Повернення виконується за рахунок покупця. Умови повернення товару неналежної якості Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов: - надані фото товару, де чітко видно дефект; - є підтвердження оплати; - цілісність комплекту не порушено. Повернення виконується за рахунок продавця Укрпоштою. Способи повернення товару Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 97 532 9452, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку. Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення. Умови повернення коштів Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів: При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні обов'язкова. При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була здійснена оплата. При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, що не передбачає використання банківської карти, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.