повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця Умови повернення та обміну
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару
відповідно до вимог законодавства.
Терміни повернення
Повернення можливе протягом 14 днів після
отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товару, товар підлягає поверненню або обміну, якщо він не був у вжитку, збережені його споживчі властивості та є докази придбання в нашому магазині.
Товар належної якості можна повернути або обміняти на товар інших розмірів, форм, габариту, забарвлення або комплектації, зробивши у разі різниці в ціні необхідний перерахунок з продавцем.
Повернення виконується за рахунок покупця.
Умови повернення товару неналежної якості
Повернення товару неналежної якості здійснюється у період встановленого виробником терміну гарантії. Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
- надані фото товару, де чітко видно дефект;
- є підтвердження оплати;
- цілісність комплекту не порушено.
Повернення виконується за рахунок продавця Укрпоштою.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером інтернет-магазину за номером телефону +380 97 532 9452, щоб отримати інформацію про те, на який склад здійснити відправку.
Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 (семи) банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Умови повернення коштів
Якщо повернення товару підтверджено, можливі такі варіанти повернення коштів:
При оплаті товару платіжною банківською карткою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні обов'язкова.
При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на карту, з якої була здійснена оплата.
При оплаті товару банківським переказом або іншим способом, що не передбачає використання банківської карти, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.