Блютуз модуль для магнітоли Volkswagen, Audi, Skoda, Seat 12pin [Bluetooth 5.0]
Якісний bluetooth адаптер в машину для прослуховування музики на штатній магнітолі з телефону, планшета, MP3 плеєра, підключення навігації, DVD програвача та будь-якої іншої аудіо техніки.
Особливості
- Сумісність із DVD, MP3, MP4, iPhone, iPod, ноутбуком і т.д.
- Підтримка передачі даних високої ємності DSD (Direct Stream Digital)
- Оптимальне розширення можливостей рідної акустики
- Підключається через штатний 12-контактний роз'єм на задній частині магнітоли, легко та швидко
Сумісні моделі авто
Audi
- Тільки на магнітоли Chorus III, Concert III, Symphony III
Volkswagen
- Amarok 2009+
- Beetle 2009+
- EOS 2006+
- Golf 2004+
- Jetta 2005+
- Passat B6 2005-2010
- Passat B7 2010+
- Passat CC 2008-2012
- Caddy 2003+
- Polo 2004+
- Scirocco 2008+
- Tiguan 2007+
- Touareg 2003+
- Touran 2003+
- Transporter 2003+
Крім RNS 300 - не сумісна 100%
Skoda
- Fabia 2007+
- Octavia 2007+
- Superb 2008+
- Yeti 2009+
Seat
- Altea 2005+
- Leon 2006+
- Toledo 2006+
Важливо! Не всі штатні магнітоли концерну Volkswagen сумісні із блютуз модулем, якщо ви не впевнені – надішліть нам фото передньої панелі або модель для уточнення.
Характеристики
- Версія Bluetooth: 5.0 (сумісність з 2.0/3.0/4.0)
- Підтримка форматів аудіо: MP3, WMA, WAV, FLAC
- Працює через функцію "AUX" на магнітолі
- Матеріал: мідь, ABS пластик
- Вхідна напруга: 5-14,5V DC
- Робоче споживання: 30mAh
- Роздільна здатність ЦАП: 20 біт
- Діапазон частот: 20 Гц-20 кГц
- Коефіцієнт гармонійного спотворення: ≤0,05%
- Відношення сигнал/шум: 90 дБ
- Матеріал: мідь, ABS пластик
- Довжина провода: 17см.
- Роз'єм: 12 pin
Підключення живлення
- Червоний дріт живлення на "+"12V АСС (аксесуари)
- Чорний "-" (мінус/земля) на корпус магнітоли під любий болтик
- Важливо! Напруга при заведеному двигуні не повинна перевищувати 14,5V, якщо є перевищення - підключати через стабілізатор напруги (є в наявності, ціна 25грн).
Увага! Ми наполегливо рекомендуємо за замовчуванням підключати через стабілізатор - це виключить ризик пошкодження пристрою внаслідок перенапруги та коливань при роботі генератора.

